lördag, januari 31, 2009

Fast food heaven

Phils grill serverar den absolut bästa hamburgare jag har ätit ute. Bara det faktum att man kan få den "rare" (och den är verkligen rare). Man blir tilldelad en färgad penna, ett formulär och får kryssa i vad man vill ha för topping (olika grönsaker chili eller lök) och "premium topping", jag väljer honungsmarinerad rökt bacon som är knaperstekt och en "texas sandwich" som består av två jättelika rostade bröd. Som tillbehör väljer jag "fried onion strips", långa lökstänger i underbart krispig frityrsmet.

4 kommentarer:

Marie sa...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, NÄR ska jag lära mig att inte läsa här på fastande mage?

(Kan i och för siv scrolla ner till inlägget om oxtungan, då dämpas aptiten litegrann, höhö)

Silke sa...

Haha, påminner om en gammal film med Steve MArtin och Lily Tomlin där de av någon anledning fick en del av varandras själar. När han sen träffade en tjej som hon tyckte var för ung, fiock hon honom att tänka på döda kattungar när han försökte få henne i säng.

Marie sa...

Jamen den filmen är ju underbar - Prakha Lhasa (?) är bäst.

"Backinboll!":)

"All of me" är ledmotiv, undrar om inte filmen hette så också.

Marie sa...

......och nu när jag sitter här och kommenterar påminns jag om att jag drömde om dig häromnatten, vet att jag blev förvånad över att du inte alls såg ut som jag förväntat mig, fast hur du såg ut kommer jag inte ihåg :)