fredag, december 10, 2010

Fadd Fredag

Fyra liter Cola, två paket cigaretter och en Lipsyl. Så kan en fredagskväll se ut för en ung man med orakat utseende och ring i näsan. Man kan riktig känna att WoW står på programmet i natt. Min matkasse når i och för sig inte heller några kulinariska höjder. Efterdyningarna av gårdagens (mycket goda) julmiddag gör att jag inte är särskilt sugen på något lagat. Jag köper ekfatslagrad julmust och knastriga ostbågar. Barnen är som så ofta nu för tiden ute på egna upptåg, så jag planerar att krypa upp i soffan med en bok, ostbågar och julmust.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Här blev det citronpepparkyckling med skivad röd potatis bakad i ugn. En flaska Castle Rock Cabernet, 2007 och en Geisha chokladkaka... sen sista... buhäää... Men j-ligt gott!!

Ulrika sa...

Hehe jag såg just nåt som du kanske ska önska dig i julklapp.. hehe.. the ROBOSTIR!
http://www.youtube.com/watch?v=tqvxBdBI9rs

// Ullis

Silke sa...

OMG!!!!! Vilken grej! Fast den är nog mer för dig :)