tisdag, januari 03, 2006

En dag till

"...Fantasiiii rullar vi runt bland mjuka kuddar..." Dotter har kompis här och dom kör Singstar, varsin mikrofon i handen, sitter bokade framför TV:n "..Hallååå heeela pressseeeen..." Det bästa man kan säga att det åtminstone går från kaos till kakafoni, några sångkarriärer blir det nog inte. Själv har jag förpassat mig till sängkammaren, pallat upp med kuddar och jobbar lite i lugn takt. Har bara fått hjärtklappning en gång, det var när jag hade fem saker på gång samtidigt, tror jag behöver bli lite mer seriell.

Jag går promenad igen och funderar. Inga fantastiska genombrott, bara en insikt att jag får oerhört mycket utbyte av mitt jobb, det är definitivt värt att bena ut vad jag behöver göra för att inte slukas. Tar chansen och stannar hemma i morgon också. Benar.

Inga kommentarer: