lördag, januari 28, 2006

Intressant

Intressant dag i dag, jag berättade om mina frustrationer på jobbet, det var ett samtal där jag insåg att om jag börjar gråta (vilket inte var långt borta) skulle min (manlige) samtalspartner göra det också, något jag inte var säker på att han skulle hantera, så jag svalde gråten.

Senare på eftermiddagen var jag i skolan för ett kvartssamtal som numera heter IUP tillsammans med Son. Vi pratar planering och att han ska koncentrera sig, men ingen ADHD, inga problem som behöver jobbas på, det här är det "vanligaste" IUP samtal jag har haft.

Ännu senare skjutsar jag Dotter till skidbacken i nya bilen. Träning på fredagar 6-9 ?! Jag spenderar tiden med att gå till Quality outlet och rean, köper tre skjortor för 139:- styck och två par byxor för samma pris. Helt ok.
Dotter ringer och vill bli hämtad halv åtta och det är väl enda gpngen jag inte opponerar mig. Hem, en öl, mat och soffa.

Inga kommentarer: